1 buçuk aydır ailemin evindeyim esim iddia oynuyor sürekli iş degistiriyor başta annem rahatsızlandı diye gittim ama eşim bir buçuk aydır işsiz o yüzden dönmek istemedim bu süreçte de kesin olarak boşanma kararı aldım maddi gelirim yok devletten avukat talebinde bulunsam yeterli ilgiyi gösterir mi bilenler var mi