nuraare Merhaba sevgili anneler Ben gaz damlası kullandığım halde bazen etki göremiyorum. Bir arkadaşım elma yağı iyi geliyor diyordu bir yerde de alerji yapabileceği yazıyordu . Acaba aranızda kullanan varmı Ya da duyan
hunilimomy nuraare acı elma yagi muhtemelen duyduğunuz iki çeşidi varmis galiba bende duymuştum ama riske girmek istemedim iyice araştırın ve alacaksanız güvenilir bi yerden alın
nuraare hunilimomy Evet hatta adaçayı yağı (acı elma yağı ) diye geçiyormuş . Aldım sorarak sma kullanma konusunda tereddütteyim . Seyrelterek topuğa sürecekmişiz . 1 damlası bile kuvvvetliymiş
organikirmik nuraare sürmüşler. ddyannegunlugu şu hesabın son postlarında var link atmak yasak atamadım
nuraare organikirmik Baktım söylediğinize ben direk cemilefendinin yağını aldım öyle açık vs almadım . Bilirsiniz belki nane yağı lavanta yağı vs ambalajlı oluyor ya o şekilde aldım . Ordaki gönderide açık yapılmış bir yağ gbi gösteriyor . Yinede uyarınız için teşekkür ederim. Malım bu haz problemleri zor insan faydalı ne var diye bakıyor