gulizar8707 Kızlar Sezeryan olalı 4 ay geçti ama belimi doğrultmakta zorlanıyorum belimin kökünde ağrı kaldı neden olur acaba sizde nasıl hep böyle kalırmı acaba bebeğim de neredeyse 9 kilo onu taşırken mı oldu yoksa sezeryanın etkisi mi
cananmirs gulizar8707 benim 5 ay oldu fazla yorulduğumda eğildiğimde ayakta kaldığımda çok pis tutuyo
portakal_132 gulizar8707 3 ay 10 gün oldu bende aynı kürek kemiklerimin arasi ve belim çok agrıyo ayakta çok kalınca 😏😭😭
nlgnarslann gulizar8707 benim de 6 ay olacak geçen ay tutuldum kaldım inanılmaz sıkıntılar yaşadım emzirdiğim için ilaç kullanamadım herkes fıtık patladı dedi ama ben daha önceden de fıtık ağrısı yaşadım asla öyle değil tamamen kas ağrısı ve doktorlar sezaryene sebep buluyor. Şu an fizik tedavi alıyorum Allah yardımcımız olsun
EzgiOduncuoglu 14 ay oldu doğum yapalı aynı dertten muzdaribim hafif eğilince bile anında kitleniyo doğrulamıyorum muhtemelen epiduralden 🥲