hellowri
!!!!Bay bay night !!!!!! Bunu kullanan kişinin paylaşımı
Kızlar öncelikle selamlar size şuanda kan sonuçlarımı beklerken yazıyorum tam 7 tüp 🫨 sebebi ise baybay night. Burada uykusuzluktan çok yakınmıştım oğlum uyusa bile ben uyuyamıyordum yani bekarkende vardı bu sorun ve pskiyatristten ilaç yazdırıyordum anca o şekşlde uyuyordum ama sersem yapıyodu bende baybay nigt kendim için denemek istedim madem derin uyutmayıp sadece uykuya geçişe yardımcı oluyo bende deniyim dedim çünkü tek sorunum uykuya geçememek. Dün aldım 60 damla yazıyordu içtim. Ani başlayan kramplar oldu gece 12 civarı ve sonra aniden gelen baş sancısı. Önemsemedim çünkü benim hiçbişeye alerjim yok ve bünyemde sağlamdır uykuya dalıcam ama bacağımdaki kramplar ve baş samcım izin vermedi. Öğlen gibi kalkıp duşa girdim ve aniden giren baş sancısıyla beraber gözlerim karardı hafif bir baygınlık geçirdim eşim tabi aldı hemen hastaneye gittik acilde bahsettim damla kullandığımdan yanımda götürdüm zaten gıda zehirlenmesi vs olabilirmi diye test aldılar falan serum derken normale döndüm polikliniğe gittik doktor vücut damarlarımda ani genişlemeler olduğunu söyledi ve bunun krampa hatta beyin kanamasına bile sebep olabileceğini söyledi. Damlayı inceledi ve çocuk doktorunu aradı çocuk doktoru bu damla yüzünden baya zor duruma giren kişiler var hocam benimde tespitim ani damar genişlemeleri dedi. Bu çok nadir bir durum değil yani. Bok yoluna gidiyodum oğlum az çok uyur ataktı dişti bazen uyumaz ama hiç ona kullandırmak aklımdan geçmedi ben daha çok kendim uyuyamadığımdan yakınıyorum çünkü. Çocuk doktorunun söylediğine göre bu damlanın içinde melisa özü yok EKSTRESİ var buda sentetik bir ekstreymiş yani lab. Ortamında geliştirilen bir öz müş şuan aptal gibiyim baş sancısı cabası yani bunu ne serum kesti ne bişey kısacası aşkolar nolur vermeyin bebeklerinize beni bu hallere soktuysa neler olur..