[silindi] evet fazla takıntılıyım bu konuda,doktor bir sıkıntı görmedi bir sene olmazsa o zaman gel demişti bu ay da 3 kere korunmasız ilişki oldum adetimde her ay bir hafta öne gelir normalde ama bu ay olmayacak gi hissediyorum karnım aşırı sert ve rahatsız edici bir sertlik vücut embriyoyu korumak için rahimi kalınlaştırırmıs araştırınca öle bir sonuca vardım.