Merhaba kızlar,
çalışan bir anneyim bebeğim yeni 10 aylık, evden çalışıyorum neresi diye heveslenip sormayın Turkcell çağrı merkezi çalışılacak gibi değil zaten. Maddi olarak eşime destek olmak zorundayım.
Bebeğim babaanesi ve anneannesi ile kalıyor ben çalışırken( benim evimde)
Her ne kadar iyi olursalar olsunlar ben gibi bakamazlar tabiki.
Bebeğim hep beni arıyor anne diye ağlıyor en sevdiği şeyleri bile yapmıyor. Yemiyor içmiyor oynamıyor uyumak istemiyor. Beni görünce sevinçten çıldırıyor yavrum. Ben yokken sadece ağlıyor sesini duyuyorum boğazım düğümleniyor.
Sizler yada yakınlarınız bu süreçte ne yaptınız?
Nasıl atlattınız? Her bebek mi böyle? Bu durum geçecek mi?