aslanannesi0 Kızlar oğlum antibiyotik kullandı ve sonra kakası yeşil oldu ve pişik oldu bu normal mi ? Bşrde ishal oldu karnı da ağrıyor ne yapmalıyım sizce
canparem11 aslanannesi0 antibiyotik kullanırken mutlaka probiyotik kullanmak gerekiyor ishal olması da normal çünkü antibiyotik sebep oluyor ishal yaptığı için🥹geçmiş olsun
unsuzkek aslanannesi0 benim kızım da küçükken bi keresinde çok ciddi pişik olmuştu antibiyotik sonrası poposu delik delik olmuştu ve kanıyordu ne krem kullansam geçmedi en son Arko krem tüpte olan var ya onu kullandım o geçirdi
aslanannesi0 canparem11 teşekkür ederim ondan öncede hep içiyordum kendi yaptığım yoğurttan da yediriyordum ama çok kötü pişik oldu her kaka da ağlıyor
canparem11 aslanannesi0 hemen krem yazdır bir günde geçer öbür türlü çok zor sürüyor geçmesi canım benim başıma da gelmişti ilk defa pişik olmuştu doğdu doğalı , krem yazdırdım akşam sürdüm sabah geçmişti nasıl sevinmiştim