canparem11
22 aylık sürekli memnuniyetsiz, sürekli bi ağlamaklı ve sürekli isteklerrr ve olmayınca krizler.
Önce konuşmayı deniyorum pes ettirene kadar konuşuyorum, dikkatini başka yere çekmeye çalışıyorum, genelde şarjlı süpürgeyi çok sever hadi evi süpürelim diyorum unutuyor. Ama çok inada bindirip zırıl zırıl ağlamaya devam ederse birazda kendi haline bırakıyorum, istediğinin olmayacağını söylüyorum ve köşeye çekiliyorum kucağımda gelip ağlamaya devam ediyor sonra sakinleşiyor. Bizim sorunumuz sürekli kapıdan dışarı çıkmak istemesi, her istediğinde maalesef ki yapamıyorum. Şu an çıkamayız diyorum bazen anlıyor bazen inada bindiriyor. Kriz yönetimi çok farklı günü gününe uymuyor. Bazen arabasındayken bir anda ağlamaya başlıyor ne istediğini kendisi bile bilmiyor indiriyorum ağlamaya devam ediyor oturtuyorum yine ağlıyor E o arada sinirler biraz geriliyor 💆🏻♀️