baharlivaa ben hamileyken gitmiştim bana şuan hamile olduğun için bir tedavi uygulayamıyoruz dedi doğum yaptım 3 gün sonra gittim mra girdim doktor ilaç yazdı ağrı kesici kortizonlu ilaç ve vitamin takviyesi yazdı o bölgenin vitamine ihtiyacı varmış çünkü. Doktor ilaç vs yazmazsa sana başka doktora git derim