karanefek ben çok da kilo almadım ama bilmiyorum ki agrı için gittim röntgen çektiler bana kireçlenme dediler yolladılar ama bu kireç falan değil çok başka bir acı ve ağrı kesinlikle yürütmüyor ağrımaya başlayınca inşallah bugün gideceğim mr çekmelerini isticem adından dolayı ben bi korkmuştum kemik iliği ödemi denilince geçiyor demi o kalıcı bişey değil yani benim 8de olacak ağrım hiç geçemedi de