Daha bugün 16 aylık kızıma geniş tabanlı yürüme ve O bacak teşhisi almış biri olrak söylüyorum bebeğiniz bogum bogum oldugu için siz oyle geliyor ama bu sizin acaba yamukluk mı dediğiniz bişey değil bu oyle bişey değil yani ama yinede içim rahat etsin derseniz ki cocugunuz yürümeye baslamadan daha ayakkta bile durmaya baslamadan bunu anlayamazsınız doktorda size böyle söyleyecek bizede takip önerdi bugün 1 sene sonra takip dedi 3 yasında düzelmese yda bunu 4-5 yasına kdr da tasıyabiliriz ameliyat olabilir dedi