Kızlar kızım 1 yaşından itibaren gözünde kayma vardı göz doktoruna götürdüm bana dedi ki yüzü basık olduğu için gözünü toplayamıyor geçer ama geçmezse 2 yaşında birdaha gel sol gözü geçti ama sağ gözünde kayma var gene doktora gidicem hem şehir hastahanesi hem özele ikisinede göstericem ama korkuyorum ameliyat olur diyorlar ama düzelmez diyorlar dışarıdan insanlar başına gelen var mı