Çok normal. Çünkü memenizde rahatlıyor. Dünyadan korkuyor tek güven duygusugu huzur bulduğu tek yer orası. Benim kızımda şuan 2 aylık oda öyleydi çünkü orda huzur buluyorlar tadını çıkartın derim. Ona o güveni verin. Kızımda hiç doymazdı ben öyle sanardim doktor ağladıkça arandıkça ver vermemezlik yapma derdi sizde öyle yapın