15 aylık. Bir süredir bir kitabını benimsedi hani senin kitabın diyince odasına koşup kitabını bulup yatağına geçiyo ben de hayvan fotoğraflarını gösterip masal anlatıyorum , hem elimş tutuyo sağa sola debelene debelene dikkatle merakla dinliyo ve bu yaklaşık 40 dakika ile 1 saat kadar sürüyo uykuya dalıyor dinleyerek. O esnada bazen dinlerken kalkıyo odasındaki peluş oyuncakları tek tek bana getirip veriyo böyle böyle 1 saati buluyo uyuması. Artık bazen nefesim tükeniyor biraz masal anlattıktan sonra mayışınca kucağımda sallayıp bir iki pış pış yapınca uyuyo hemen. Hangi yöntemle devam etmeliyim iyi mi kötü mü yapıyorum bilmiyorum ama masal anlatırken uykuya dalma süresi uzadığı için ve benim de gün sonunda pertim çıktığı için dayanamıyorum. Kucağımda pış pış yapmak zorunda kalıyorum. Ne yapmalıyım. Biraz masal ve mayışınca masalı kesip kucağımda mı uykuya dalsın yoksa 1 saat masal anlatıp öyle mi dalsın. Fikirlerinizi bekliyorum.