yodik 5-7-13 bexsero, 7-13 nimenrix bizimki. Son dozlar kaldı sadece aşıdan sonra hafif bi ateş oldu onda da calpol verip takip ettim öyle büyük bir huzursuzluk olmadı beni biraz korkutmuşlardı aşı çok ağır diye ama diğer aşılardan pek bi farkı olmadı bizde. Etrafımda aşıdan önce calpol ver diyenler oldu ama ben dinlemedim zaten doktorumuz da çok yanlış bir uygulama olduğunu söyledi. Bir de eğer ben isteseydim nimenrixi de 5-7-13 şeklinde üç doz yaptırabilirdim ama 6. aydan sonra yapıldığında 2 doz yeterli oluyor o yüzden 6. ay dolduktan sonra 2 doz şeklinde planlattım . Nimenrixi de 6. aydan önce yaptırırsanız 3 doz gerekiyor o yüzden 5-7-13te her ikisini yaptıranlar da var.