İyi geceler herkeslere size bir sorum olucak bebeğim 2 yaş 1 aylık olucak emzirmeyi sonlandırmak istiyorum fakat çalışan bir anneyim ister istemez duygusal yaklaşıyorum çünkü işten geldiğimde özlemini bu şekilde gideriyordu nasıl bir yol izleyebilirim sizler nasıl sonlandırdınız azaltarak yazmayın rica ediyorum çünkü zaten günün çok büyük bir kısmında zaten emzirmiyorum bu yüzden böyle bir seçeneğim yok gece uyandığında tekrar nasıl uykuya geçicek nasıl güven duygusunu zedelemeden bıraktırırım önerilerinizi istiyorum