huseyinefe28 6.5 aylık bebeğimde ciddi oranda trombosit düşüklüğü var enfeksiyona bağlı olduğunu düşündüğü için doktorlar kendi kendine yükselmesini bekliyor, ivid tedaviye henüz başlanmadı bu durumu yaşayan annenler var mı