Kızlar 3 aylık bebeğim var. Aktif emziriyorum aynı zamanda ilk zamanlarda ki gibi sağım yapıp buzluğa atmak istiyorum ama o kadar az geliyor ki anlatamam milletin emzirdikten sonra bile bir biberon dolusu sütü geliyor. Bazen sütümün yetip yetmediğini bile anlayamıyorum. Siz arttırmak için neler yapıyorsunuz ?