ahmetinannesii Kızlar ıkı aylık hamıleyım saçımı boyamak ıstıyorum hamıleyum düye dıpten boya yapmam sakıncalıymış ama dıpten yapmayacam uçlarına falan yapacam sorun olur mu?
maygirl ahmetinannesii 3.ayı bitirin oyle yapın🌸dipte uçta onerilmez ilk 3te.bebeğin organ gelişimi bu evrede başliyor cunku.sonrasinda da olabildgince organil boya kullanın.boyayanlar var tabi ama herkes aynı şansta olmayabilir.
elifkesim Hamileyken boyamak sağlıklı olmadığı söyleniyor bence boyamayın derim. İmkanınız varsa doğal boyalardan kullanabilirsiniz