sudenaz0 10 aylık henüz erken mama bırakmak için . Yani bir yaşında bile değil doktorlar 2 yaşa kadar tavsiye ediyorlar benimkiler 15 aylık günde 3 defa içiyorlar. Sizinki alışkanlıktan olabilir veya gece fazla doymuyordur uyumadan önce biraz fazla içirin misal 120 cc içmez mi . Ben sanırım o aylarda gece beslenmesi yaptırıyordum. Saat dokuzda uyumadan önce içiriyordum. Sonra ben yatmadan önce saat 12 de tekrar içiriyordum uyanmıyordu ama içiyordu. Birde saat beşte yapıyordum