yavrusununannesii üç yıldır boş olan evde bireysel kombi var ve açık değil bu sene alt komşu kombiyi açmamı istiyor açmak zorunluluğum var mı
yildiz-alp2024 yavrusununannesii soğuk oluyor diye istemiştir. boş duran evin kombisini neden acasin ki. boşu boşuna para verceksin
avkatanne Bu konu geçen kış gündeme gelmişti. Eğer uzun süre kombi tamamen kapalı kalıp tesisata veya komşu daireye zarar örneğin don, nem, rutubet, duvar çatlaması vs verirse, haksız fiil sorumluluğu kapsamında zarar tazmin yükümlülüğü doğabilir.
yavrusununannesii avkatanne öyle bişey yok herkesin kombisi ayrı borusu ayrı sadece soğukmuş beyfendıyı ısıtmak için boş evi ısıtacakmışım