seda0000 İyi akşamlar doğumdan önce alınan çalışamaz rapor ücreti ne zaman yatıyor bilgisi olan var mı doğumdan sonra toplu mu yatıyor yoksa aylık olarak mı
poyraz2107 Rapor bittikten sonra toplu e devlette ödenip ödenmediği görünüyor iş görememezlik raporu adı altında hepsi