kaandurumoms babasının destek olması gerekiyor. Esimle ikimiz bakıyoruz oğlumuza, ikimizde çalışıyoruz ama ne kadar yorgun olursak olalım her gün dışarı çıkarırız, kitaplarına bakarız. Tv izliyor ama maksimum 30-35 dakika. Kreşe gittiğinden beri onu bile izlemiyor.
Bence en azından belli bir yaşa kadar kendimizden fedakarlık yapmamız gerek diye düşünüyorum 🥹
İlgisini çekecek kitaplar alın, etkinlik kitapları alın bol bol, mesela arabaları seviyorsa o tarz oyuncaklar alıp parkur alabilirsiniz, legolarla çok iyi vakit geçiriyor çocuklar onlardan alabilirsiniz. Yada ilgi alanı neyse onlara yönelik bir seyler bakın bence🌸