Yani gecelerimiz o kadar kötü ki üç kere falan kalktığımızda çok şükür harika diyorum ki Buda nadir oldu. Cok hareketli uykuya geçişler zor nadiren kolay çok direnirse uyutmam uyanınca geri uyutarak gündüz maximum 3 saat uyuyor 3 uyku ya da 2 uyku yapıyor ama gecelerimiz çok kötü biberon kullanıyor memeyi bıraktı. Acaba gündüz uykusu çok geldiği için mi uyumuyor bu ihtimal geldi aklıma daha az uyudugunda çok huzursuz gün içinde gece 4e kadar biraz iyi uyuyorsa 4ten sonra kesin berbat bir saat içinde 3-4 kere kalkıyoruz yani baştan beri böyle neyi yanlış bilmiyorum uyku eğitimi aldım sadece biberonu bırakamadık yoksa sallama falan da yapmiyorum ne yapıcam şaşırdım