gkyy 5.5 aylık olduk hala beyaz gürültü ile uyuyoruz ne zaman nasıl bırakabiliriz ninni uyku müziği önerisi olan var mı beyaz gürültüden kurtulan anneleri bekliyorum 😂
ummukerem gkyy bende beyaz gürültü açıyorum (6ay23gün) ama nini açınca da uyuyor, hz. Fatmanın ninnisini dinliyoruz bazen de sami savni özerin ninnisini dinliyoruz bunlar daha dini içerikli tabi tercih ediyorsan güzel sakin ninniler
eymenku gkyy ben 5 aylıkken aniden kestim sadece uyumadan önce piş piş yapıyordum sonra hastalandım piş piş yapamadım boğazım acıdı yeniden döndük beyaz gürültüye şimdi de aniden kestim iki gündür yok huzursuz ama unutur illa
yaseminligunler gkyy üzülerek söylüyorum bı bir bataklık 😅 şaka şaka iki kızımada 13 aylıkken bi anda kestim dinletmedim 2 günde alıstılar sessizliğe
betul912_ gkyy tam şuan pış pış açık bebegimi yuttum 🤣🤣🤣 iki yaşında hala devam ediyoruz bilmiyorum yaaa nasıl desteksiz uyuyacak
gkyy alpaslanmom_ ay çok olmuş ben bıraksın istiyorum artık başka bi şey açınca ağlıyor uyumuyor mecburen açıyorum ama kafam götürmüyor 😂
gkyy ummukerem Hz. Fatıma ninnisini bende açtım denedim ama uyumadı beyaz gürültü açıldığı gibi gözlerini kapatıyor diğer türlü uyumuyor
gkyy eymenku gündüz uykularında açmamayı deniyim o zaman gece mecburen uyuyana kadar açıyorum da unutana kadar bırakırız inşallah ya
gger Normal uyku müziklerine geçin onada alışacaktır. Bende uyuturken açıyorum sonrasında uykuya dalınca kapatıyorum
gkyy gger uyuturken açıyorum yataga koyunca da bi yarım saat daha devam ediyor sonrasında kapanıyor ninniler denedim ama herhalde yabancı gelince gözlerini kapatmadı
ummukerem gkyy sizinki gürültü seviyor demek ki 1😅 hergün sesini bir tık kapatın öyle öyle yavaşça bırakabilir belki
gkyy yaseminligunler cidden bataklık hala nasıl sakinleşiyor uyuyor şaşırıyorum tek uyusun yeter ki tabi de bende kafasını şişiriyorum mu acaba diye düşünüyorum artık 😂 13 ay da uzun bir süre olmuş o kadar dayanamam herhalde 😅
gger gkyy onada alışır merak etmeyin. Hem daha güzel melodiler bir kaç gün deneyim alışacaktır. Bnde 6 aylıkken bırakmıştım beyaz gürültüyü
gkyy betul912_ gittikçe aylar artıyor 😂😂 korkmaya başladım 😂 şöyle koyunca kendi kendilerine uyuyacakları dönem olmayacak sanırım ya🫠
gkyy alpaslanmom_ haha bi süre sonra zaten duymuyoruz acaba başını ağrıtıyor mudur diye düşünüyorum sadece kapatınca uyanıveriyor bazen o neden oluyor acaba onun sayesinde uyuyormuş gibi ama aslında uyumuyor mu diye düşünüyorum
bsygt gkyy evet canım öyle yap ayrıca çok yüksek sesle açma beyni dinlenmiyor aslında öyle uyurken bile bir süre sonra kapatman gerek
mutlulukkkzamani gkyy 8 aylık olduk hala o sesle yatar nereye gitsem son ses açıyorum bide ayakta saliyorum aşırı alişmis bıraktıra madim
gkyy mutlulukkkzamani uyutma evresi gerçekten çok zor alışkanlık kolay bırakılmıyor da🤦🏼♀️ bende aynıyım son ses açıyorum özellikle gündüzleri apartmanda yaşayınca ses eksik olmuyor malum beyaz gürültü çalmayınca da en ufak sese uyanıyor
gkyy ummukerem bu da mantıklı deneyebilirim😂 kolik bi bebekti anca beyaz gürültü ile sakinleşiyordu öyle de kaldı