belginpolat İyi akşamlar. 4 aylık bebeğim var. Burnu çok tıkanıyor. Önerdiğiniz elektirikli burun aspiratörü var mı ?
birerkekbirkizannesii belginpolat ben nexus almıştım ama memnun kalmadım manuel daha rahat bebek durmuyor elektrıklıde çekene kdr
nnoktaa belginpolat nexus şarjlı. Aşırı memnunum taşınabilir olması kabloya bağlı olmamak büyük kolaylık.
emooo belginpolat bence yeterli iki modu var zaten biri daha hafif ben genelde hafif olanla çekiyorum çok güçlü olması da önerilmiyor kılcal damarlara zarar verebileceği için