1 yaş 2 aylık oğlumun doğuştan göz yaşı kanalı tikaliydi masajlar kremler damlalar fayda etmedi . 1 yaşına geldiğinde ameliyat olması gerekiyordu ve oldu . Ama bugün kontrole doktora gittiğimiz de kanalın hala tıkalı olduğunu söyledi . Zaten belliydi çünkü çapaklanama olmuyordu ama yaş akiyordu gzounden hala ameliyattan sonra . Bir buçuk yaşında tekrar ameliyat olması gerektiğini söyledi . Bunun hakkında bilgisi basına gelen yazabilir mi ? Çok canım sikkkin