Yigenim 6 yaşında konuşma gecikmesinden yaklaşık 1 yıldır dil terapisti alıyor bunun dışında bi sürü testler psikoloğa götürdüler konuşma dışında bi problemi yok dediler bu sene birinci sınıfla birlikte yigenimde vurma arkadaşlarını itme ders yapmama gibi şeyler başladı ama yigenim asla böyle bi çocuk değil ablam tekrar psikiyatrise götürdü Dehb teşhisi aldı ilaç başladılar bunun dışında yapabileceğimiz bisey yok demişler ama öğretmeni devamlı şikayet devamlı çocuğa hasta muamelesi yapma derdin de bu çocukta konuşma dışında başka sorunlar var siz konduramamıssınız Rama yollucam vs gibi seyler söylemiş bu nasıl öğretmen bi çocuğu kafasına göre rama yönlendirme giibi bi yetkisi varmı ? Psikşyatris bile şok için de dinlemiş çocukta ramlık hiç bisey yok sadece Dehb demiş dil terapisti de aynı şekilde aynı şeyleri söylemiş ama öğretmenin amacı çocuğa rapor aldırıp özel eğitim sınıfına veya anasınıfına yollama derdin de sanırım . Bu gibi durumlar da ne yapabiliriz ablamın hesabı olmadığı için burdan yazdım yardımcı olursanız çok sevinirim