Ben de ilk zamanlar emziriyordum. Sonra doymuyor diye mama takviyesine başladık. Mamaya başlayınca da meme reddi oldu maalesef. Sütüm baya azalmıştı bir süredir de sağım yapıyorum. Önceden günde bir kere sağım yapıyordum, şimdi iki kere sağım yapıyorum ve sütüm geliyor çok şükür. Daha sonra da günde üçe çıkarmayı düşünüyorum. Bu esnada rezene, kuru dut çayı falan tüketiyorum ve faydası olduğunu düşünüyorum