O ilaçların böbreğe zarar verdiğini biliyorum 🙄 nerden diye sormayın
Uzun süre kullandım aşırı su da içerdim doktor bolll su iç demişti
Ama sonra Bi öğrendim ki böbreğe zarar veriyormuş gerçekten de böbrek ağrısı çok çektim
O yüzden iyi Araştırın derim
Daha sonra güzellik merkezinden cilt randevusu aldım 10 seans
Hepsi bitti cildim yenilendi ferahladı
2 3 sene geçti halâ çok nadir çenemde sivilce çıkar
Önceden yüzüm gözükmezdi iltihaplıydı sivilcelerim
Eğer giderim diyorsanız cilt seanslarına gidin derim