nigar19 merhaba kist ama ne kisti Benım oglumdada 3 aylıkken beyın zarına yapışık dermoid kist vardı 1 yaşına doğru ameliyat oldu kist çok riskli bir bolgedeydi çok şeyler söylediler çocukta zeka geriliği olabilir yoğun bakımda aylarca kalabılır dediler elhamdurıllah ameliyattan sonra direk normal odaya geçti yaşıtlarından önce konuştu ve yürüdü suan 14 yaşında Allah ın izni ile korkma dün gördüm postu ama bebegım durmuyordu yazamadım inşallah çok çok iyi olucak ve tedavıye gerek kalmıycak Benım oğlumun kisti takip edildi hızla buyumeye devam etti ama bebek olduğu ıcın yasını beklemek ıstedıler sürekli kontrol altındaydı merak etme birde tek doktorla kalma ben çok doktora gıttım hepsı aynı seyı soyleyınce ınandım kendi oturduğun yer küçük sehır olduğu ıcın büyük sehırde ameliyat oldu çok iyi bir doktorda bizim burundan girildi beyine 13 doktor girdi ameliyata hepsınden Allah razı olsun