Kızlar bn epilepsi hastasıyım nöbet geçirdim sütlaç yaparken kaynar süt döküldü kollarım avuçlarım parmaklarım yandı 2 ci derece yanık hastaneye gittim krem vs verdi bebeğimi bile emziremiyorum annem kucagıma veriyor o şekilde emziriyorum yanıgı en hızlı ne geçirir bilen varsa ne olur tüm tavsiye lere açığım