Giderken özenli oluyomusunuz yoksa normal günlükmü hep evdeyim pek sosyal hayatım yok yani Bi kayınvalidem Bi görümce Bi babamgl evlerine gidiyorum gecen İnternetten heves ettim etekli kombin aldım ama giyecek yer yok resmen 😀 kayınvalidede giderken giysem çokmu abartı olur bilemedim kapalıyım bu arada böle ev elbiselerle dolaşmaktan bunaldım eşime de söyledim biraz kış için alışveriş yapıyım değişik şeyler alıyım renkli hep siyah giyiyorum kendime önem vermemişim uzaman kadar onu farkettim 😀