Sulee_ İlk defa jersey süt aldim mayaladim ama yogun süt kivamindaydı tutmamış nefis yemek tarifinde fırına koyup tekrar mayalama yapıldığını gördüm simdi fırını ısıtıp koydum ama olurmu acaba ya tutmazsa ne yapabilirim onunla
Sulee_ selimtahamom ay insallah ya valla 3kilo süt ziyan olacak diye korkuyorum niye tutmadı onuda anlamadim sütten kaynaklı mi benden mi bilmiyorum normal inek sütü mayaliyorum hep ilk defa jersey alayim bu sefer dedim onuda beceremedim heralde 😅😅 ne kadar süre beklettiniz fiirinda
selimtahamom Sulee_ sanırım biraz soğuk mayalandığı için tutmuyor sanırım, tam hatırlayamıyorum ama fırını ısıtıp kapatıp 2 saat kadar mı ne bekletmiştim
ogedayinannesi selimtahamom çok sıcak da mayalamış olabilir. Bu arada inek ve manda sütünü karıştırırsanız da çok tok ve lezzetli bir yoğurt oluyor söyleyim dedim🥳
selimtahamom ogedayinannesi denemek lazım teşekkürler bende jerseyi tutturabiliyorum sadece normal süt biraz cıvık oluyor ben mi yapamıyorum normali mi o bilmiyorum tabi 😅