Kızlar merhaba 3 ay 23 günlüğüz 4 5 gündür afedersiniz ama anamız ağladı normalde durup bakınan bebek bu ara aşırı huysuz sürekli ağlıyo emmediği ve uyumadığı zamanlarda ve çığlık çığlığa göz yaşıyla ağlıyo kucakta biraz sakinleşiyor ama yinede durmuyo gece uykusu biraz düzenliydi şimdi oda bozuldu ne yapacağımızı şaşırdık artık diş mi acaba dedik ama değil gibi de bi bakar mısınız (lütfeeeen🥹