Kızlar 24 yaşındayım 8 aylık bebeğim var Türkçe öğretmenliği mezunuyum ama çok zor geliyor çalışmak onca süreç öğretmenlik için çabalamak çok zor. P3 puanıyla bölüm şartsız hangi bakanlıklar alım yapar ömür boyu böyle de oturmak istemiyorum en azından bebeğim 2 3 yaşlarına gelince çalışmak istiyorum bilgisi olan fikir verebilir mi veya memurluk hariç kendimi geliştirmek ve maddi gelir de elde edebilmek için neler yapabilirim