ceren111 ben oioi marka almıştım bir kaç kullanımdan sonra ne kadad yıkasanız da sanki temizlenmemiş gibi oluyor hiç memnun kalmadım. Şuan melamin mama tabağında ya da direkt mama sandalyesi tepsisine koyuyorum. Ama ek gıda döneminin başında olsam munchkin vakumlu tabak alırdım.