Cifteanne Merhaba biz Prima premium care kullanıyorduk ki en kaliteli bezin o olduğunu düşünüyordum ama bi kaç kere çiş kaçırınca sleepy aldım denemek için ama primayla kıyas edince primanın yüzeyi pamuksu sleepy naylon gibi siz ne kullanıyorsunuz memnun musunuz?
Sahreyldrm Cifteanne bizde sleepy ile başlamıştık ama sızdırma yapti molfixe geçtim memnunum yumuşak hem
DogaLina Cifteanne prima kullanıyorum evet bazen sızdırdıgı oluyo ama pişik yapmıyo hava alıyo diye düşünüyorum o yüzdende devam ediyorum
allypa Cifteanne Prima Pure ile başladım sonra Premium Care döndüm bunda da kimyasal koku var o yüzden alternatif olarak Molfix Pure ile değişmeli kullanıyorum.
Oglunasikbiranne08 Cifteanne 5 aydir molfix kullaniyorum memnunum. İlk 2 ay sleepy kullandim sizdirma yapti .
eSved Ben bimin bezini kullanıyorum memnunum.ama.poposunda sivilce gibi şeyler oluyo arada bezle mi alakali bilemedim migrosun miniesini denemek istiyorum bide gidersem
55eren55 eSved bende molfix ten BİM’in bezine geçmiştim çok pişik yaptı bi türlü geçiremedim önceleri kırmızı kırmızı noktalar çıktı sonra her tarafı kızardı bence bim ün bezini kullanmayı bırak ben kullandım pişman oldum
Sukusu_ ZmrtDila bugün aldım deneyeceğim çok tavsiye eden oldu inşallah memnun kalırız fiyatıda uygun
Mslblc @Cifteanne premium care kesinlikle ne pişik yapıyor bizde ne sızdırma yan bantların duruşu çok önemli iyi yerleştirilmezse sızıntı oluyor tüm markalarda
Feri Minies çok memnunun hem fiyatı hem kalitesi bence iyi fakat bebekten bebeğe değişir bezin iyiliği.
ezgizehra prima premium care . Asiri memnunum uzun sure kuruluk hissi veriyor iyi baglaninca asla tasirmiyor
Minigin-Annesi ezgizehra bende doğdugundan beri prima premium care kullanıyorum ama bel kısmını sokıda baglasam gevşekte normalde baglasam sık sık belden kaka taşması yapıyor malesef