Kızlar evlilik yıl dönümümüz yaklaşıyor 2.senemiz ama biz zaten bazı olaylardan dolayı 1.senemizi bile kutlayamadık bu senede özel olaun istiyorum ama yenidoğan bebeğimiz var çok gazlı ve sürekli ağlıyor ,eşime hediye almak istiyorum desem her ihtiyacımı alır ama harçlık olarak pek vermex elimde sadece 400 var yani ne yapsam ki güzel bi yemek yapıp yesek çok sıradan kalır zaten yer sofrası bilmiyorum ya acaba ben birşey yapmasam bile o hatırlar miki bilmiyorum