mamaisqueen Kızlar elinde olan varsa yazabilir mi? Kuzenimin nişanı var 2 saat için boşuna bir abiyeye bir sürü para vermek istemiyorum
Mnli mamaisqueen ben kardeşimin sözünde giydirdim tam 6 aylıktı elbise h&m bolero kanz düşünürseniz dolap gardrops ismim @manolyaconcept
Meri-Mel mamaisqueen Kız içine badi giydir bu tarz şeylerin uzun kollusu pek yok çok güzel imiş bence kaçırma 🤭 @mtubaa çok güzelmiş 😘
mtubaa Meri-Mel rahatta bebeğime bir kere elbise almıştım onda rahat edemedi çıkarttık ama bunda üç saat giydi sıkıntı olmadı başkada giymedik özel gün için almıştım