Kızlar kafayı yemek üzereyim çocuğum durmadan ağlıyor ama normal ağlama değil katıla katıla saatlerce ful salya ağzına diş kaşıyıcı veriyorum bir süre sonra onunlada kavga ediyor tv açmak asla istemiyorum ama sadece tv açınca susuyor oyun halısına alıyorum oyuncaklarını beraber oynayalım yok kucakta yok ne yapmam lazım iyi değilim psikolojim bozuldu diş mi çıkartıyor anlamıyorum da başımda ne anne ne kayınvalide birtane yol gösterenim yok ağlicam artık