Mommyhann canım tam başlık açmıştım. Kafam çok karışık yurtdışına çok soğuya gitcez de kar tulum+mont öneriyolar ama bana iki parça daha uğraştırıcı geliyor onun yerine tek bir şey almak istiyoeum. 15 aylık bebeğime 2 yaş sipariş ettim tombul bi bebek. Nasıl raht eder mi? Yürürken problem yaşar mı? Çok zaten yürümeki oryam olmaz da yine de arabasında rahat eder mi? Cafeye girip çıktığımızda giydirmesi çıkarması kolay olur mu merak ediyorum sen ce nasıl tercih yapmalıyım?