Arimayaa Kizlar merhaba pazariumdan bi nevi soğudum kargo ücreti hariç arayip 123 tl daha bedel istediler gönderdim ama çok şaşırdım bu nedir yani zaten kargo ücreti ödemiştim makul fiyatlı site önerilerinizi bekliyorum…
Yusufagahinannesi Trendyol milla ve fezzal desingden alıyorum sadece uygun fiyatlı onun dışında tesettür kıyafetleri maalesef aşırı pahalı bence. Suud collection -manuka - vesna- kk desing - ve blahcollection alıyorum ama onlar çok uygun fiyatlı değiller