ikiierkekkannesii Anaokuluna gittiği halde neden bu kadar geri kaldı? Benim oğlumda 3 senedir anaokunda +100 e kadar sayabiliyor ve harfler falan da tamam şuan
ikiierkekkannesii Kıyas değil de ne bu? Bu yorumunuzu siz nasıl tanımlıyorsunuz, merak ettim. Hanımefendi bir eğitimci olarak yorumlamış, sizin yersiz kıyasanızı da eleştirmiş. Ne alakası var kıskanmakla?
Böyle kıyas içeren bir yorumun, post sahibine kendisini kötü hissettirmekten başka ne gibi bir etkisi olabilir?
Tıkanılan yerde ‘kıskandın’ı yapıştırmak çok ucuz bir hamle bu arada. Üstün zekalı oğlunuz size daha yaratıcı çıkarımlar sunacaktır .