Gmzce Bebegım 5aylık 3aylıkken memeyı bııraktı ne bıberon ıstıyor ne emzık tutuyor uykulu ıken ıcırıyorum sütünü sağarak ve mamayla beslıyorum nu durumu yaşayan varmı gecıcı mı acaba 1 2yasında boyle
iecnr Instagram’da Ayşegül Karabacak adında hem ebe hem emzirme danışmanı bir hocamız var ben kendisiyle çalıştım çok memnun kaldım bir destek alabilirsiniz isterseniz