momas zeynep1401 8 aylıkken hafif kestik enseleri çok terliyordu. 1 yaşında da 3 numara yaptık baya kısaldı o zaman
esraalic zeynep1401 biz kazıdık da çok çıkar diye çıkmadı maalesef 🥺 16 aylık hala saçı çok çok azz ya
zeynep1401 goldengate Bizimde ilk dogdugu zamanlar bi kac ay döküldü ama durdu hatta uzuyor şuan ama yumuşacık olduğu içi havaya dikiliyor biraz 😄 eşimde kestirmek istemiyor daha kestirmesek de bi problem olmaz heralde uzamaya devam ettikçe duzelirmi ki Kuzularinanasi
Kuzularinanasi zeynep1401 yani duzelir heralde.sac kesmek gürlestirir fln diyolar genelde bu sebeple cogu insan kestiriyor ama ilgisi yok.ben 2 kizimi da 3 yasinda kestik ve sadece uclardan kisalttik.saclari da oldukca gür.
ecempeker zeynep1401 1 yaş dedik kestirdik yani dedesi babası kesti anne saçı gitsin güzel uzasın diye
bossmomm zeynep1401 4 ay 25 günlükken kestirdik bira pişman oldum kellik yakılmamıştı ama şuan epey geldi