namkoll zaten hergün bu şekilde değil 11 ayda 2 kere 11 de uyandı diğer günler 8-9 falan ama ben 8.30 9 arası uyuttuğumda 6.30-7 gibi uyanıyor gerçekten o zaman bende salak gibi oluyorum o yüzden 10-10.30 gibi uyutuyorum ona bakabilmem için benimde uykumu almam lazım sonuçta hepimiz için böyle tabi