Kızım 9ay 16günlük. 4.aydan beri uyku düzeni var çok şükür. Bi haftadır emeklemeye ve kendi kendine oturmaya başladı. Şimdi uykusunda da uyanıp emekliyor ya da yatağın içine oturuyor. Gece sık uyanmaya başladı. Yeni bir şey öğrendiklerinde uykularınında sekteye uğradığını biliyorum ama alışınca bu tekrar düzene girecek mi yoksa bu aydan sonra bi düzensizlik oluşuyor mu ? Çok direnmeye başladı uyuturken de gündüzleri ama aynı zamanda beşiğinde sallayarak uyutuyordum şimdi akşam uykularına geçişte biraz sallıyorum sonra bırakıyorum kendi kendine uyuyo. Desteksiz mi uyumak istiyo acaba artık