Alperiminannesi ay bizim yemekleri fazla yaptığımda bile tazeyken atarım bi porsiyonluk yemek hazır oluyo. Bazen elim ermeyince çıkarıp ısıtıveriyorum mis gibi tazecik yemek oluyo😄 annemde saç çöreği yapar onu atarım, gül böreği, kek, kurabiye, sarımsakları bütün kabuklu atıyorum artık. Elime gelen herşeyi sallıyorum dondurucuya😄