slnpkmm
Açıkçası ben kar zarar dengesini düşünüyorum böyle durumlarda ya. Bahsettiğim miktarlar vücut için zararlı boyutta olmayacak miktarlar olunca ve de faydasını görünce gönlüm rahat oluyor. İlacı zehirden ayıran tek şey dozudur mantığı ile her şeyde denge.